En härlig dag!

Ja, jag har haft en härligt lugn och skön dag.

Tänk att få sova till 10 i 9. Kliva upp och äta frukost i lugn och ro, pussla lite och sen åka iväg till en god vän för en lång pratig fikastund. Efter det en härligt lång promenad på en och en halv timma, i en alldeles stilla frostklädd skog, tillsammans med 4 väldigt lyckliga hundar. Solen sken och dessutom fick jag med mig en påse med hemgjort godis att smaska på under promenaden. Tack snälla U-B! det var smaskens, det hade tjejerna gjort bra.

När jag kom hem hade jag så mycket energi och hade blivit så inspirerad av allt fint som Ulla-Britta hade utanför sin dörr. Så jag åkte på lantmännen och köpte en lykta för, hör och häpna, 73 kr. Den sista på rean. Tur igen! Sen stack jag ner i skogen efter lite granris och murgröna. LIte knäppt att pynta efter jul men det blev frostade julgranskulor i stället för äpplen, så jag tänkte att jag får kalla det för nyårspynt.



Hakkuna Matata!!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Jätte snyggt!!

2008-12-29 @ 23:48:36
URL: http://www.kennelrindi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0