Julafton eller?

Jag finns här än, även om jag är rackarns så dålig på att uppdatera. Det har visst redan gått 2 veckor sen sist.

Emelie och jag hade 3 härliga dagar på fastlandet. Vi hade riktigt roligt och mysigt och gjorde av med massor av pengar. Fast vi fick ju mycket för dem också.
Vi hyrde rum (snarare hus) av en tant jag hyrt av för länge sen. 3 rum och kök för 160kr per pers/natt.


Här sitter Emelie och tar en kvällsmacka efter en lång dag i detta enorma varuhus. Kvittot för dagen ligger på bordet :-P

        
Ser väl helt okej ut för det priset eller? Enda negativa var väl att det var fruktansvärt lyhört, så andra natten fick jag inte sova på grund av att damerna på källarplan hade det väldigt trevligt och skoj. Men vid 2-tiden när jag bankade i golvet för andra gången lugnade de ner sig. Usch vilken tråkkärring jag kan vara, men jag skulle ju köra 35 mil dagen efter så jag var lite mån om min sömn.


Tilläggas skall att det var fullt i baksätet också!! Herregud!


Emelies hög. Hon köpte bland annat 6 par jeans för sammanlagt 680kr. stövlarna kostade tillsammans 448kr.


Diverse...


Min hög.Denna bild säger ju inte så mycket, men många tröjor är det. Fast jag behöver dem faktiskt :-S


Och så en hög till djuren så klart.

Om ni undrar över ananasen, så var det någon som sa att om hunden äter SKIT så kan man ge den krossad ananas. Jag tänkte att det var värt ett försök. Det kunde jag ha struntat i för Kinna tänkte inte ens bemöda sig med att smaka,så det så. Skit är bättre enligt henne alltså.


Och så mysigt var det att komma hem. Helmer hade nog saknat Kinna en hel del (hon bodde hos Ulla-Britta när vi var borta) Tvärtom med kanske för Kinna brukar inte riktigt tycka om att han ligger mot henne. Men denna kväll var det okej :-) Han knådade till och med med tassen.

Ja nu var det färdigfrossat för ett bra tag  Men kul var det!

Nu ska jag åka och köpa öronproppar. I eftermiddag bär det av till Stockholm för att i morgon skall jag och Uffe gå på Monster Jam i Globen. Han fick det i 50-årspresent av mig. Får man ta bilder kanske ni får se en och annan Monstertruck här nästa vecka.

Höres!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tjo! Såg den jäätttefina tavla på Kinna som Emmelie gjort på U-Bs blogg! Wow! vilken fin tavla!! Det syns verkligen att de är Kinna också! Texas är bara liiite avundsjuk på sin syster nu när hon har en sån fina tavla och inte han ;) Han är helt hopplös =P Bara ha och ha och ha... :P Lycka till med buggningen till kursavslutningen!? Kramar och nos puss till syster yster!

2008-11-08 @ 09:14:09
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Pernilla

Jag har också sett tavlan, live. Jätte fin!

Visst är det konstigt att den kan vara så kul att göra av med pengar. Är riktigt avundsjuk på Er skörd där bak i bilen.

/P

2008-11-09 @ 21:26:41
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0