Monsterbilar

Ja ännu känns det väldigt tomt när ingen liten jamare kommer och möter en när man kommer hem.

Kinna har letat och lyssnat efter honom hela veckan. jag var ändå så noga med att hon fick nosa på honom så att hon skulle förstå att han var död. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. Hon förstod ju att något var väldigt fel, men hennes sätt den här veckan får mig att undra. Eller så är hon som en annan (jag vet ju att han är död) att det är så vant att han ska finnas så man tror att han gör det.

Nej nu till något lite roligare. Vi var ju i Globen förra helgen. Det var faktiskt riktigt häftigt, även om de nog inte kunde köra för fullt i denna "lilla" arena. Men det brummade ordentligt, så det var nödvändigt med öronproppar. Vi kan säga antingen som jag att det brummade så att skinkorna vibrerade eller som den lilla grabben som skulle förklara för en dam på bussen hur mycket det lät - Minst som 27 glassbilar!! Här kommer det i varje fall lite bilder på dessa monstertruckar.


Oj då! Det här var ju ingen monsterbil precis. Uffe som sjunkit ned i hotellsängen.


Bilder från Pit Partyt. Här War Wizard.


Jag gillar motivlack. Tänk om man kunde sånt!!


Liten sambo eller stort däck? Han är 1.82 sambon altså.


Den populäraste av dem alla.


Den enda nordiska bilen (svensk)


Mera motivlack.

 
Grave Digger in action.


Wheele!!!                                                                               

 
Suddigt men det var inte så lätt att fånga dessa bjässar på bild.


Impade mest på mig gjorde dessa unga våghalsar. OBS! det är en kille på cross som är det suddiga uppe i luften

Kommentarer
Postat av: Elinor

Läckert!

2008-11-14 @ 10:46:10
Postat av: Pernilla Å

Woow!!

/P

2008-11-20 @ 09:11:32
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0