vitt, vitt, vitt

Idag lördagen den 22/11 är det snö. Inte mycket men vitt.

Hunden blir som förbytt, far runt som en toka och lyssnar inte alls på matte som skriker för full hals. Hon sprang in till grannen och högg tänderna i fläsksvålen de hängt upp till fåglarna. Jag vill ha staket!!!!

Tyvärr är jag lite krasslig. Har varit hemma från jobbet onsdag torsdag och i går fick jag uppsöka läkare pga mina bihålor. Fick penicillin, så nu ska jag väl snart vara som vanligt igen.

I torsdags trotsade jag förkylning och feber med hjälp av ett par treo och åkte in till lassis och gjorde den magnetröntgen på hjärnan som skrevs remiss på i mars månad. Jag hade trevligt sällskap av Ulla-Britta som skulle göra ett besök på onkologen. 

Förra lördagen var jag på min kollegas 50-årsfest. En mycket trevlig tillställning, med 150 gäster. Eftersom hon är revyartist så var det massor av underhållning hela tiden. Jättekul!!! TACK Annika.

Detta var kortfattat den gångna veckan. Orkade inte riktigt brodera ut det så mycket. Nu soffläge. 

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Vad ska vi hitta på för att du ska få upp staket... för det är ju faktiskt LIVS-viktigt med staket. Ja, ja vi får väl hitta på något. Du kanske kan ge honom ett staket i julklapp!

2008-11-24 @ 20:09:47
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Nu är det allt dags igen för lite uppdateringar innan du drabbas helt av julstressen!!

2008-12-03 @ 22:57:21
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det är på gång. Men tyvärr har den nog redan slagit till. Julstressen alltså. Har knappt varit vid datorn på flera veckor. Men som sagt snart....

2008-12-04 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0