Nytt år!

Ja det har hunnit bli ett nytt år sedan jag skrev nått sist.

Vi hade en mycket trevlig nyårsafton. Herrarna i sällskapet hade hittat på att de skulle laga maten.

Detta innebar, planeringsträff, handel, aftershopping-kväll och matlagning från kl.2 på Nyårsafton. De hade nog väldigt kul tvärs igenom allt detta.

Vi tjejer hade en väldigt avslappnad kväll som började hos Marie i deras jacuzzi. Helt underbart att sitta i 39 gradigt vatten under bar himmel fast det var mitt i vintern. Efter det bar det i väg hem till Lolle där herrarna förberätt en storartad 3 rätters middag. Det var sååååååå gott! Toast skagen till förrätt, Fläskfilé med potatisgratäng och kantarell och grönmögelostsås, och till efterrätt blev det en vaniljpanacotta med björnbär. MUMS!


Så här finnt hade herrarna fixat till det.

tack alla för en trevlig kväll!

Idag den 4/1 var det -14.5 grader när jag vaknade. Verkligen en gnistrande kall vinterdag :-D

Emelie och jag tog en mysig vinterpromenad i skogen. Några bilder blev det, men gnistret har inte riktigt velat fastna som jag ville. Behöver nog införskaffa en ny kamera.












Några "gräsliga" bilder ;-)

Helen om du läser detta. Tack för god mat och en trevlig kväll igår!

En god fortsättning på det nya året önskar jag alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Dina "gräsliga" bilder var mycket vackra tycker jag.

/P

2009-01-05 @ 15:03:11
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Ja som sagt var -Dina gräsliga bilder blev väldigt vackra tycker även jag!

Å så härligt hundarna tycker det är med snö. Men det är väl bara en tidsfråga innan den är borta igen...snyft... :-(



Härligt med kristallkronorna! :-)

2009-01-06 @ 11:41:04
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Kitty

Nu är våra vovvar Snow-Queen och Snow-Race i rätta element! ;D Det var fina bilder! Va häftigt naturen kan skapa! /Kram kram

2009-01-06 @ 20:41:42
Postat av: Kitty och Texas

Grattis syster yster! 5år idag! Oj va tiden går fort! Puff och nos puss på dig!

2009-01-12 @ 07:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0