Inte död

Hej igen! Nej jag har inte dött! Även om man kan tro det om man mot förmodan skulle vara läsare av denna blogg.

Har helt enkelt inte haft inspiriation eller lust att skriva. Dessutom är vår dator seg och dum så det är inget kul att jobba vid den.

Tillvaron just nu är fruktansvärt hektisk.

Studenttider med allt vad det innebär och slutet av läsåret på jobbet vilket så klart innebär att man ska hinna med allt möjligt där med.

Nu är allt klart (eller nästan allt) inför Emelies bal på söndag den 31/5. Det är bara blommorna till håret kvar och de ska vi se ut i morgon.

För er som är intresserade så har Emelie nu plaserat ut sitt konstverk i Almedalsdammen. 198 (tror jag det var) badankor målade med alla världens länders flaggor. Vi är alla ankor som simmar i samma damm!!!!
De kommer att simma där i två tre veckor tror jag. I varje fall hela denna vecka. Tyvärr är fontänen ur funktion så istället för att simma runt den så samlas ankorna på en rad, men de har lovat att försöka få igång fontänen igen.

Jag hoppas att jag efter söndag har lite fina bilder att lägga in, om nu datorn är samarbetsvillig.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Trevligt att se dig ute på "banan" igen. Hoppas att det lugnar ner sig efter alla avslutningar.

2009-05-27 @ 19:18:44
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Gunilla

Hejja Susanne !!!

Tur att inte Emlan placerat dig oxå att guppa bland ankorna i Almedalen !!!

2009-06-01 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0